اين وبلاگ منه.تو برچسب ها نوشتم.
به دليل اينكه تو پيوند ها ثبت نميشه.
رفتيد حتما نظر بديد.
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۳/۱۸ ساعت 10:40 توسط محمد جمعدار
|
اين وبلاگ منه.تو برچسب ها نوشتم.
به دليل اينكه تو پيوند ها ثبت نميشه.
رفتيد حتما نظر بديد.
کاش میشد عشق را تفسیر کرد...